Ser dubbelt nu...

Alltså timmen är sen, och om jag såg i kors i morse...
Då ser jag dubbelt nu.
Dubbelt OCH i kors.
Jag har sytt, sytt, sytt och sytt, men ännu inte kommit i mål...



Kommer jag komma fram till denna?



Jag känner mig djäkligt tveksam faktiskt!
Nu har både ögonen och framförallt gett nacken upp.
Tycker inte jag kommer någonstans, fast det gör jag tydligen.
Jag har två remsor kvar att sy på innan jag kan börja sy ihop i sidorna, fan vilket evighetsjobb.
Och så tittar jag på sömmarna...
Ja, jag har sytt precis i kanten på varje remsa när jag har sytt ihop dom, bara det att kanterna svajar ju lite, då svajar ju sömmen också.
Mja, just nu är jag ASTRÖTT och inte objektiv, då tycker jag alltid att ALLT oftast blir fult och misslyckat.
Orginalet ovan ser inte så himla välsytt ut det heller kanske...?
Jag kanske lyckas bättre än BURDA om jag har tur.

Jag får väl sansa mig, det kanske känns bättre när jag sytt klart klänningen helt.
Eller imorgon.
Vet inte ens om jag kan sy imorgon, för nacken lär vara lika paj imorgon förmodligen.
Det är inte den lilla värken kan jag meddela, jag försöker komma ihåg när jag ska ha mens...
Och om det kanske är hormoner med i spelet som pajar extra mycket.
Nåväl det LÄR visa sig
Nu ska jag hoppa i sängen, för jag orkar inte en mening till här.
Vi ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0