Sneakpeak igen...

Insikter kan dra åt pipsvängen!
Ja, för nu har jag nålat och sytt ner kanten längst upp, jämnat ut klänningen...



... på andra sidan, sytt på en remsa på baksidan där midjerynket ska vara, nu ska jag trä i gummibanden, sy på dragkedjan, och sy ihop i sidan.
Ska testa först och tråckla ihop, och se om jag kan slippa dragkedjan, kanske jag kommer i den ändå.
Håll tummarna.
Sen kanske det blir mycket snyggare än detta...



Men det är en sneakpeak om ett kanske.
Och det bästa av allt...
Jag kan ha den som klänning själv!!!
Jepp, det blir inte för tungt upptill tack vare gummibandet i midjan som stödjer upp lite.
Och så blir den lite pösig upptill, så man behöver inte ha bh heller!
Gött mos!!!!
Nu ska jag ha en kopp kaffe så jag kan tänka klokt.
Återkommer snart med en FÄRDIG KLÄNNING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0