Håll tummarna...

Hemma igen och jag frös nästan ihjäl!
När vi promenerade iväg så hade jag inga skidbyxor för när vi varit ute under dagen har det ju varit milt.
Jag har inte ens frusit i tunna bomullsbyxor.
Alltså tog jag inte på mig skidbrallor ovanpå jeansen, big mistake!
Temperaturen sjönk rejält och jag höll på att förfrysa, men så mötte jag ju folk jag känner på vägen också...
Så jag var tvungen att stå still och prata i omgångar.
Ja, TREVLIGT alltså att träffa folk och prata naturligtvis, men det blev för kallt.
Jag fick till och med värk i handlederna för jag blev så frusen, och då har jag ändå dubbla vantar.
Nu har jag varit hemma i över en timme, druckit kaffe, har värmefläkten på, och det gör fortfarande ont i handlederna.

Som om inte det var nog så...
Är jag godissugen.
Det är inte klokt, men idag ska jag försöka hålla ut.
Håll tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0