Trött, quelle suprise...

Vaken, men det är knappt, ändå somnade jag nästan direkt när jag huvudet på kudden igår.
Det trodde jag inte jag skulle göra, för jag var superpigg ända tills jag plockade upp Leif GW-boken.
Men "snark" sa det, och så sov jag.
Jag har sovit 7 timmar och 15 minuter, ändå...
Ville jag sova vidare när klockan ringde.

Så satt jag här och försökte koncentrera mig på att läsa tidningen, men det ENDA jag tänker på är...
Att få sy!
Jag längtar redan tills imorgon och jag kan sätta igång med Sunshines klänning.
Dessutom glömde jag berätta att när jag var i tygaffären i förrgår sa hon att mina garner var på väg!



Dom som jag ska virka spetsar till mina linnen och klänningar i batiktygerna.
Så glad jag blev!
Det gick inte så fort som jag förväntat mig, men jag har ju haft andra små projekt att göra under tiden så det gör ju inget.
Men nästa vecka...
Då ska jag göra linnet ovan!
Ja, det var allt, nu har jag inte tid om jag ska hinna till jobbet i tid, vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0