Skitnervös...

Idag känns det NÄSTAN lite vårlikt i luften!

Jag har haft balkongen på framsidan öppen ett tag, sovrumsfönstret hela dagen och balkongen på baksidan öppen lite på eftermiddagen.
Frisk och lite mild luft strömmade in, jag såg mig själv i april på Las Palmas-balkongen med en kopp kaffe i näven och min solstol.
Jepp, NU är det inte långt kvar.
All snö är nästan borta, nu ska bara alla vägarna torka upp också, så är jag nöjd.
Eller ja, dom ska helst sopa vägarna också, SEN är jag nöjd.
Slänger vi in vårens fönsterputsning är jag supernöjd!
Nöjdare än nöjdast.
Nåväl, jag är nöjd idag med att ha kunna haft balkongdörrarna öppna och känt lite vårluft!
Heja våren.
Igår såg jag faktiskt förresten på termometern på jobbet att det var +5 grader ända fram tills klockan var 18.00.
Det kändes helt overkligt, och under dagen var det som högst +7 grader, det är nästan strandtempratur jö!

Estelle Silvia Ewa Mary ska den lilla prinsessan heta.
Tilltalsnamnet är jättefint, och även Mary faktiskt.
Men det stackars barnet blev "Hertiginna av Östergötland"!?
Hur tänkte dom där, Sveriges gnällbälte, "gate upp å gate ner"...?
Vad var det för fel på Gotland?
Måste bara visa den här bilden som Syster-Yster fotat och lagt upp på Fejan, tyckte den var så fin...



... från när dom flaggade på ringmuren igår för den nya lilla sessan.
Så, nu vet vi vad hon ska heta och vad hon fick för län, nu väntar man bara på en bild också.
Sen kan jag släppa det här med kungahuset.

Jag har städat, har fått supervärken Allan, ser fram emot söndagkväll typ.
Annars så ska jag till stockholm, SJÄLV, den 11 och 12 mars.
Hemligt uppdrag och jag är SKITNERVÖS, verkligen skitnervös, men okej, det första uppdraget är en piss i Mississippi...
Men det är det andra uppdraget som blir det "värsta" längre fram.
Fast...
Det kommer bli super i slutändan.
Jag är bara...
Skitnervös!
Nu ska jag gosa med min son, han som är lika stor som jag nu, vi ser film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0