Väntar på mammas reaktion...

Herrgud, så var den då ÄNTLIGEN uppe, planschen med stort P...



Persbrandts-planschen!
Morsan drog iväg till sin syster här nyss, och jag tänkte:
Nej, NU djäklar ska den upp!
Nu ska jag ha lite kul här, och så gick jag ner i hennes lägenhet och letade efter en lämplig plats.
Fanns ju ingen, för hemmet är ju överbelamrat med prylar.
Plocka ner någon tavla, nä, då blir hon säkert sur.
Så jag SMACKADE upp den på henne sovrumsdörr!
Och nu ska hon vara borta en timme, jag ska ta en dusch så jag är redo med kameran när hon kommer hem.
Kommer rapportera varje ord hon säger här, mest för Nybyggarkussens skull, för hon är lika barnslig och nyfiken på VAD som kommer hända som jag är
Nu kastar jag mig i duschen, vi ses senare.
Fniss.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0