Vårkänslor...

Vilken dag och vilken promenad!
Sol och ganska varmt ändå, träffat hundkompisar på Hällarna och kört järnet hem längs dammiga Toftavägen...









Den där "belöningsblicken" har man ju sett en och annan gång typ...
Give it to me matte, give it to me











UNDERBAR promenad, med min underbara lilla vovve! 
Det är sånt här man som hundägare lever för, det ger SÅ MYCKET, och det var precis vad vi behövde idag jag och Milou, man blir avslappnad och glad.
Väl hemma har jag pratat i telefon och betalat räkningar, nu ser jag BARA på tv och bloggar.
Kände att för en gångsskull blev jag inte barskrapad av att betala räkningar och jag har RÅD att faktiskt åka till stockholm och göra det jag ska göra där.
Jag blev glad!
Jag känner mig "På grön kvist" och behöver inte leva snålt även om jag åker iväg, det har jag inte gjort sen oktober.
GUD så skönt, avslappnad var ordet för dagen!
Nu ska jag fortsätta se på "Lyxfällan" och vara glad över att det inte är jag som satt mig i någon ekonomisk knipa!
Återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0