Piggare...

Dag 3 fortsätter, och jag känner mig ändå pigg nu faktiskt.
Kanske det överdjävliga sockerbegäret håller på att släppa?
Ja, man kan ju alltid hoppas.
Så till mig och min lilla bebis imorse, mysandes i soffan...



Hon har det inte ALLT FÖR JOBBIGT som hund i det här huset, den lilla gottegrisen
Kom på igår att jag glömt att lära den här lilla pinglan "LOSS".
Hm, ja, inte för att det egentligen behövs, för hon släpper allt hon har i munnen så fort man tar det, men...
Kan ju vara bra att lära sig ändå.
Det tog 5 minuters övning med benet igår, så satt det.
LOSS, Milou släppte benet tills jag sa VARSÅGOD igen.
Jepp, det var den lektionen det!

Under hundpromenaden idag, mötte vi lustigt nog inte mycket människor heller!
Detta trots att det var skönt väder att promenera i, lördag och mitt på dagen.
När vi korsade Öster var det ju fullfart och folk, men det är typ 10 meter på en hel promenad, men promenaden runt HELA muren och längs hamnen var NÄSTAN öde!
Det innebar lite koppel för Milou, hon kunde springa lös i Östergravar, Nordergravar och längs stranden...





... det är detta jag älskar med den här staden, vacker natur och inget folk
Sonen och sambon är på fotboll och jag ska bort nu.
Vi ses senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0