Klaga på dagen...?

Klaga på dagen?
Nope, det behöver jag då rakt inte göra, vi har haft toppenväder hela dagen!
 

Lämnade ett Visby med sol/moln, kom till Björkis och har haft kalasväder ända tills vi åkte vid 15.45.
Men det var rätt blåsigt ute på bryggan typ...
 
 
 
23 grader i havet...
Ja, fast vi låg i lä vid poolen och stekte...
 
 
Kanonskönt, och jag låg och läste Rikard Wolff´s UNDERBARA självbiografi, läste högt ur boken för kussen ibland och fnissade gott, den är än så länge väldig mysig och smårolig.
Hade tur och gick och köpte bullar när dom var precis nybakta...
 

 
... så jag tiggde till mig lite SMÖR på bullen också, finns ju inge godare, varma bulla med smör på, jag ÄLSKAR nybakta bullar med smör på!

Ja, där har vi legat och haft ännu en dag att vila ut på, inge folk, tyst och lugnt på stället, huvudet får vila och själen också.
När vi sen lättade från Björkis och kom mot efter Kronholmen, då har det varit SPÖREGN ända in till stan, det var supermörkt åt alla håll man såg på himlen över ön, men i Björkis sken solen, så det måste ha missat oss precis, sicken tur 
Dock var tvätten, som jag hängt precis innan vi åkte dyngsur när vi kom hem...
Men okej, tvätten torkar igen, huvudsaken att VI haft sol där vi var iallafall!
Nu ska jag ta en dusch och återkomma senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0