Det blev lite sexigare än det var tänkt...


Gud i himlen så varmt det var ute idag, inte undra på att man haft ont i skallen.
Eller kvavt var väl egentligen det rätta ordet.
Jag och Milou gick på promenad och jag höll på att dö, hon med.
Ändå hade jag vatten med mig till både henne och mig, och så tankade vi på vid "Turiststationen" men det räckte typ knappt.
Vi hade STOR svårighet att tycka att det var en angenäm promenad idag, den saken är klar.

Jag hade dessutom ju på mig mitt nya linne, som jag skrev förut idag.
Och när vi var på väg ut mot Kneippbyn gick det finfint, för då hade jag vinden i ryggen.
När vi då sen vände, och jag hade vinden framifrån, på mig...
Då lättade GLIPAN i linnet rätt rejält.
Och nej...
Jag hade inte tagit på mig någon bh heller, för jag tyckte det var så skönt utan bh när man gick och det var så varmt också!
Typiskt.
Så inte för att jag visade några "små vändstekta ägg", för jag kunde ju hissa upp linnet lite, men...
Det blev liksom lite sexigare än det var tänkt.
Men skitsamma, som jag alltid jämt säger, inte mycket att göra åt när man är långt ute åt tjotahejti och ändå måste ta sig hem.
Det var bara att knata med brösten NÅGOT i stripp-farozonen typ!
Och hem kom både jag, Milou och brösten tillslut, utan någon pinsam fadäs

Har ätit som en häst, var skithungrig, för jag glömde bort att äta lunch idag.
Så nu har jag vräkt i mig 2 kalla korvar, en massa nötter och russin och kycklig med bulgur.
Och är fortfarande hungrig.
Men jag tar väl en dusch, sen kaffe och sen...
Får vi se om det blir lite godis IFALL jag inte känner mig mätt ändå 
Jag är liksom lite sugen.
Nu, mot duschen, vi ses senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0