En kvinna våldtagen...

Så möts man av nyheten...
 

"20-åring våldtagen på Hamnplan

En ung kvinna ska i natt ha blivit våldtagen nere i Visbys hamnområde.

Enligt polisen var det efter 03-tiden i natt som kvinnan i 20-årsåldern anmälde att hon blivit våldtagen av en okänd man.

Kvinnan kunde efter våldtäkten springa ifrån mannen och fick sedan hjälp att ringa polisen.

Polisen har fått vissa spår att gå på och har nu inlett en förundersökning. Mer än så vill de inte säga i nuläget.

Obs. att våldtäkten skedde på Hamnplan, och inte på krogen Hamnplan 5."

Fint, och var det inte någon snubbe imorse i tidningen som sa ...

"Raggning
Vem som raggar på vem är svårt att avgöra men lite grann av en "köttmarknad" är det. De vanliga umgängesreglerna gäller inte riktigt.

- Den här veckan är det okej att ragga tjejer eller killar på ett helt annat vis än i Stockholm. Här träffas folk som inte känner varandra och kan sedan fortsätta umgås i Stockholm. Att göra så i huvudstaden skulle inte gå för sig."

Nähe, men HÄR på gotland går det minsann bra att bete sig hur som helst...?
Och det stod även att läsa i tidningen:

"- Hit kommer alla Sveriges snyggaste tjejer och killar för att träffas och ha kul, sa han som också var upphovsman till trycket på tröjan "Vecka 29 Tack pappa"."

Fint återigen...
Dom "snyggaste killarna" tycker det är helt okej att våldta dom snygga tjejerna, bara så där...?
Jag skulle vilja säga:
SNYGGT JOBBAT era as!
Not!


Hur fan kan dom, denna "Vecka 29-veckan" borde läggas ner för tid och evighet.
Om det är en gotlänning som är boven...?
Kan det ju vara.
Lägg ner skiten ändå.
Slopa vecka 29.
Tjejer sups ner till bara stringtrosan, helt redlösa och lämnas ensamma av sina vänner, och sen får dom skylla sig själva verkar vara mottot för dessa män/man som våldtagit henne.
Jag bara TIPPAR att det inte är en gotlänning.
Jag bara tippar att det är en kille med "Tack pappa" t-shit.
Förlåt mig för mina fördomar mot stockholms stureplanselit, men jag tror att jag har tippat rätt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0