Har ställt klockan...


Uppe med tuppen och jag ska snart traska iväg och möta bästisen för en liten hundpromenad på Hällarna.
Jag fick lov att ställa klockan för att inte riskera att försova mig.
Kändes ovant att ställa klockan efter 2 ½ veckas semester, jag kände mig lite "störd" när alarmet drog igång faktiskt.
Och visst är det konstigt, när man inte BEHÖVER gå upp, då vaknar jag tidigt av mig själv ändå och formligen studsar upp ur sängen.
Men när jag då "måste" gå upp tidigt, och klockan ringer, då är det supersegt att komma upp ur sängen.
Verkligen himla mysko.

Solen verkar komma och gå här, men det blir förmodligen stranden idag.
Kollar väl med kussen senare hur dom har det, på Yr ser det lite sisådär ut.
Ja, och nu måste jag hoppa i sportkläderna och dra iväg och möta hundbästisen, vi ses senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0