Inte slösa bort...


Uppe med tuppen, men jag kommer inte slösa bort många minuter här på bloggen nu, jag har eld i baken!
Eller lite att göra typ!
Det skulle ju bli regn idag, syns inte till....
Klarblå himmel och enligt meterologerna så var det "felberäknat" igår.
Ja, inte gör det mig nå´t 
Det blev verkligen enligt önskemål från mig, SOMMAR när jag väl gick på semester, riktig sommar min första lediga dag i fredags.
Och så har det bara fortsatt, man kan inte klaga då faktiskt.
Jag måste iväg och handla lite nu på morgonen, fixa här hemma, sen får jag fikabesök från min "lillasyster" och då ska vi snaska på jordgubbar hade jag tänkt.
Ja, roligare än så blir det inte här nu på morgonen, det blev bara en blixtrapport över min TROLIGA dag.
Jag återkommer med roligare TEXT lite senare idag.
(eller tråkigare, det vet man ju inte ;)
Tjing, tjing, så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0