Jag blev en muslim...


Idag...
Blev det ju naturligtvis stranden igen, efter två dagars uppehåll, och idag var det riktigt, riktigt hett!
Vi kom ut vid 12.30-tiden och det var fortfarande lite molnigt, men ändå smällhett.
När sen solen kom fram blev det olidligt hett, det var liksom inte en vindpust.
 
Skulle man palla att vara ute på stranden hela dagen...?
Jodå, vi började med en glass och ett dopp i det blå, det var underbart i havet idag.
Sen kom en lätt, lätt bris, då lättade värmen något.
Dagens hattbild blev...
 
 
Madde blev helt överraskande en muslim!
Ja, kanske jag blev lite inspirerad av Soran Ismails snack om sin terrorist-stämpling så fort han skulle in och ut från USA.
Kanske jag ville slå ett slag för slöja och alla muslimska kvinnor i världen...?
Vad vet jag.
Eller så bara spexade jag och sonen...?
Förmodligen 
 
Pastorn kom med båten till Björkis strand från Klintehamn när jag, kussen och sonen låg ute och badade i havet.
Sonen fick hoppa upp i båten och fick sig en åktur tillbaka till Klintehamn, jag tror lyckan var gjord efter den åkturen minsann.
Klokboken kom ut och joinade runt 16-tiden för ett eftermiddagsdopp, så kunde vi ligga och SKROTA lite ihop en stund.
Vi åkte hem runt 17.30-18-tiden, solmätta och badstinna.
Nöjda med dagen helt enkelt.
Ja, sen har det väl inte hänt så mycket mer när vi kom hem, det blev bråk, mat, hemmafix, tv och snart är det läggdags.
Jag är supertrött efter gårdagen och idag, både Standup och sjöng suger rätt hårt.
Ska se ett avsnitt av "Project Runway" sen är det natta.
Vi ses imorgon, tjing.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0