Kotten...?


Sonen och jag fick skrattanfall vid matbordet åt mammas "namn-förvirring" dom senaste två dagarna igen.
Vi undrade vad sambon skulle få för nytt namn av mamma...?
Kanske "KOTTEN" var en liten gissning från ett håll.
(Obs, väldigt internt familjeskämt, hihihi )
Vi skrattade järnet igen, Denny Kotten Malmborg, vilken hit!

Jag och sonen har iallafall bestämt morsan OCKSÅ ska få nytt/nya namn.
Sonen ska kalla henne Katinka/Tinkis, efter vår pudel som vi hade när jag växte upp.
Och jag ska kalla henne "Pricken", efter min första häst naturligtvis.
Så kul, som vi har skrattat, säkert bara kul för oss, men SÅ kul!!!!
Nu ska vi se film, tack-o-hej från Maggan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0