Nästan klar...

Så var den röda batikklänningen NÄSTAN klar...
 

... det som fattas är att det endas ska sys upp en fåll nertill, men det tar jag imorgonbitti.
Nu är ögonen för trötta.
Baksidan...
 

... tyvärr lyste provdockans blåa glanstyg igenom på den här bilden, men det blir nya bilder ändå när jag är helt klar!
Den blir lika snygg som den blåa i nästan samma tyg, bara ett problem tror jag...
Jag är lite osäker på om det är "rätt" röd till mig.
Den är lite för kall röd för att det ska passa min hudtyp tror jag, jag måste ha lite mer åt det hallon/julröda.
Men, jag har inte provat den ännu, och passar den mig inte, säljer jag den bara.
Dyrt 
Ja va fan, tyget kommer ju från afrika så det kan jag gott ta ut mer än för dom andra.
Nu ska vi se film, idag blir det "Järnladyn" ändå, och action på det, men då kan jag ju somna utan problem
Tjingeling, vi ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0