Slutsumman av våldtäkter under Stockholmsveckan...

Idag blev det faktiskt sovmorgon, jag sov ända till klockan 09.00.
Jag hörde när sambon drog till jobbet, TYVÄRR är hans semester redan slut, och sen somnade jag om med hunden upptryckt i snoken.
 
Jag tog sovmorgon idag, för jag ska inte göra så mycket nämligen.
Jag ska ta en snabb tur på stan och köpa födelsedagspresent till Lilla Sunshine, samtidigt tar jag ju då med Milou på hundpromenad runt muren och efter det, blir det ingenting på några timmar.
Kanske jag läser lite...?
Hantverkandet har jag tydligen också tagit semester ifrån, jag har liksom inte lust just nu.
Kanske lika bra det, och vårda lite MÄNSKLIGA relationer för en gångsskull 
Sen, runt 15-tiden, ska jag på kalas iallafall, så det är mitt schema för dagen, känns lagom.

Läste i tidningen idag att slutsumman av våldtäkter under Stockholmsveckan 2012 blev:
3 stycken.
Tja, det var ju en HALVERING mot Stockholmsveckan år 2010, så bra
OBS, obs, nu var jag ironisk!!!!!!
Tre våldtäkter var väl tre för mycket, enligt min åsikt iallafall.
Och om det är "Tack Pappa"-killarna eller våra infödingskillar...
Det får väl framtiden utvisa.
Jag bara gissar...
Ni vet vad.
Nu ska jag och Milousan iväg och röra på dököttet, vi ses senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0