Stranddag...


Nå...
Kom vi iväg på stranden idag?
Självklart, vi åkte till Björkis och vädret var stråååååålande när vi kom fram...
 
 


Och idag var det varmt i havet, många som badade, men inte jag.
Jag tog det lugnt pga hals och mens, huvudsaken var att man kom ut till stranden en stund iallafall.
Dagens hattbild tog sambon...
 

Man är så brun och fin som en chokladpralin 
Så är jag lätt irriterad på boken som jag köpte "Vass egg", den är rätt trist.
 
Jag tycker inte att den är så spännande som förväntat, och jag hade räknat ut vem mördaren är redan i kapitel 4 typ.
Jag är på sluttampen och läser ut boken, och kommer med betyget då, men det lutar åt en stark tvåa med minustecken framför.
Nu orkar jag typ inte skriva så mycket mer, jag har pratat så mycket idag så orden har tagit slut 
Jag ska se "Eighties" och sen typ sova.
Så jag orkar gå upp tidigt och krama och pussa ihjäl sonen när han kommer hem till boet igen, sen drar vi väl till...
Ja, gissa tre gånger.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0