Taskig morgonfrisyr...


Uppe med tuppen, och idag blir det sol och bad igen.
Solen skiner och jag med den, i resten av landet verkar det regna.
Stackars dom.
Om så hela ÖN bränns upp av solen så gör det mig inte ett skvatt, hellre det än översvämning.
Jag gillar snustorrt, kanske dock inte bönderna gör...
Men jag gör, så i just den frågan känner jag mig syndigt EGO
För övrigt är det är inte bara "männskor" som har taskig frisyr på morgonkvisten när man vaknar, nej, det gäller även hundar...

Milou med morgonfrisyren på svaj...

Och som vanligt...
Den lilla gottegrisen vill ju helst ligga och sova längre än en annan.
Nu fick jag upp den lilla sjusovaren, och sen...

... gick vi ut och "gosade" med Leo 

 
"Jaha, morot, jag då, jag vill också ha morot..."

... sa hunden till mig och kaninen.
Knappast, sa jag och kaninen till hunden.
Det har med andra ord varit en HELT vanlig morgon på Southway, taskig morgonfrisyr, flingfrukost till alla och avundsjuka när kaninen får mer gott i buren än vovven.
Livet är såååååå orättvist.
Dock har jag avstått från porrsurfandet idag, det får bli någon annan dag istället, irk... 
Så, förberedelser inför stranddagen ska göras, sambon är på golftävling så det blir jag, Piff och Puff.
Jippie...
Eller kanske inte.
Det beror väl på, det lär inte bli en TYST njutardag iallafall 
Vi ses senare, säkert har jag en massa härliga strandbilder att bjuda på då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0