7 baljor kaffe...


Hej & hå...
Igår tog jag mig igenom dagen med hjälp av 7 koppar kaffe!
Eller rättare sagt 7 BALJOR kaffe.
Ja, det blev nog ett helt badkar i slutändan.
Men...
Det gick 
Idag blir det bara lite dammsugning och hundpromenad, sen ska jag bara vila.
Kroppen har gått i strejk typ.
Vaknade imorse av ett surrande.
Det vara grannarna ovanpå som började DAMMSUGA vid 06-tiden, närmare bestämt 06.02.
Amen...!!!!
Är det inte party på nätterna, så är det tidig morgon-hemkomst från fester, och nu "Ordning-och-reda-let´s-dammsuga" på morgonkvisten!?
Låt oss dammsuga riktigt TIDIGT för att störa den där kärringdjäveln som bråkat mest med oss, bara för att djävlas.
Ja, ni kan ju hålla på bäst ni vill småkillar...
För snart går kärringen på semester och slipper höra på era aktiviteter ovanpå.
Då ska jag bara bo i mitt TYSTA hus utan grannar som stör.

Dom är inte kloka.
Go away.

Ja, så det var min start på dagen, vädret ser inge vidare ut heller.
Kallt och moln
På fredag är det semester med stort S.
Gud nåde om det inte...
Nu ska jag röja lite och dammsuga.
Min granne MORSAN slipper iallafall vakna klockan 06.02 av att det städas.
Jag väntar till "humana" 10.27 innan jag sätter igång  iallafall.
Vi ses senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0