Beslutsångest...

Uppe, väckt av sambon som ringde och väckte mig.
Fast först väckte hans alarm mig och sen kom Milou hoppandes rakt på mig och upp i ansiktet.
Men jag somnade om.
Fast så blev jag ju väckt igen.
Mycket väckning blir det!

När jag och Milou skulle gå ut och gå förut...
Då började det regna.
Jag har då spenderat tiden framför Malou, fixat en tavla, bäddat rent i sängen, tvättar, haft datatid, till och med hunnit med lite lunch och står nu som en åsna mellan hötapparna i arbetsrummet!
För jag vet inte vilket syprojekt jag ska sätta tänderna i.
Jag vet inte heller vilket tyg jag ska använda.
Jag har BESLUTSÅNGEST!
Allt är förberett, skärmattor ligger framme, skärkniv...
Ja, det är bara ett beslut som fattas.
Jag känner mig som "Ööööh...".

Det är blå himmel på väg ute ser jag mot havet, jag tror jag tar en promenad med Milou först, så kanske det klarnar i skallen OCKSÅ.
Vi ses sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0