Skitsvårt med priset...

Klänningen ligger nu ute på min hemsida...

www.stickqvick.blogg.se/butik/

Ja, det fick bli så här så länge, jag har ju bilder så detta fick duga for now.
Bara ett problem som jag ständigt brottas med:
Det är skitsvårt att sätta pris!
Jag har bollat med dom här hemma, dom tyckte LÄGRE än vad jag tyckte.
Hm...
Dom sa "350 kr", jag sa "395 kr" och ändå tyckte JAG att det var lågt.
Men jag blev såklart osäker när dom tyckte lägre än vad jag tyckte.
Ja, men klänningen är ju å andra sidan inte sydd på ackord i nån fabrik i Thailand, den är unik, välsydd, och...
SNYGG.(..?)
Så lite vinst måste man ju ha, med betoningen på LITEN VINST i detta fallet då.
Hjälp, lika svårt varenda gång, jag tar detta priset nu, så får jag se senare vad jag tycker, ELLER om någon har något förslag får ni gärna vara oblyga och komma med det.
Ska nog också ringa Klokboken och kolla med henne också, hon är skitbra på "Pris-coaching"!

Tycker ni jag ligger hårt på bloggen idag?
Ja, jag förstår det, men jag har ju för fan inget annat att göra...
FÖR JAG VILAR JU...!!!!
Vi ses säkert SNART igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0