Sova igen...

Jag kan inte få nog av den där hundfotografen...







Så, nu ska jag sluta peppra er med dessa fantastiska bilder!
Vaknade och nu ska jag gå och lägga mig igen, ja faktiskt.
Solen skiner, klockan är 09.07, jag har sovit som en stock hela natten men jag...
Brinner igen och känner mig sjuk.

Nu börjar jag fan undra om jag har cancer som tjirrar runt i kroppen eller nåt...?
Jag bara slänger ut frågan rakt i luften, men det måste vara något annat som ständigt blommar upp i kroppen på mig.
Detta är fan inte normalt, jag blir GALEN!
Halsen är som en ihopsnörd säck igen och jag kan knappt svälja.
Jag HAR ju vilat och tagit det lugnt, jag mådde ju BRA igårkvälls, hela dagen kändes bra och så vaknar jag idag och orkar knappt hålla mig vaken och känner mig skithängig!
Idag var dagen som jag skulle vara pigg och ännu bättre, jag var redo att ut och gå en liten promenad med Milou och se sy lite.
Nu...
Sängen.
Vi ses sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0