Jag känner mig som Grekland...

Jag har nästan dött ikväll.
Ont i nacken har jag också.
Det finns vissa saker som INTE är bra just nu, men så finns det vissa som är skitbra.
Två saker jag måste ta tag i för två andra personer som kräver eftertanke och planering.
En personlig sak som förmodligen sabbar hela sommaren, men som säkert ordnar sig.

Jag har även upptäckt/hittat annan personlig sak, en dröm, som har med mitt hantverkande att göra.
Inget jag tänker avslöja förrens jag har RÅD att göra det, och jag ska verkligen försöka hålla mig att inte skriva om det här.
Kan bli svårt förstås, ni känner väl mig 
Och när jag har råd, har fixat hem det, DÅ ska jag visa.
När den dagen, då kommer jag dö...
Av lycka.
Förmodligen.
Jag har pysslat hela kvällen med detta, nu fattas bara EN sak:
Pengar, cash, los dineros.
Jag känner mig som Grekland:
Totalt bankrutt!
Nu måste jag sova, vi ses imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0