Vårbilder...

Vädret är ju så varmt idag, att man får sommarfeeling när man varit ute.
När jag gick till och från sonens skola blev jag inspirerad och knäppte några bilder...













Mötet på skolan gick bra, jag kände mig nöjd som mamma att veta att det ändå går bra och att han sköter sig.
Då blir man stolt.
Dessutom gillar jag sonens fröken, jag tycker hon är bra och rejäl.
Annars är jag godissugen, men när sambon sa:
"Jag funderar på att gå över till macken..."
Då fick jag bita mig i knogarna för att inte säga:
JA, gör det och köp det, och det, och det till mig..."
Men jag sa:
"Ja, jag ska inte ha något iallafall, jag har haft huvudvärk av allt godisintag, nu måste jag skärpa mig!"
Då gick inte sambon.
Se där...
Vi HAR karaktär båda två.
Nu ska jag se "Greys Anatomy", vi ses imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0