Babybear mössa del. 2....

Hemma och...
 
 
 
Så här blev "nalle" mössan i teddygarnet!
Det blev skitsöt, SÖTARE än vad som kommer fram på dom här bilderna.
Den är verkligen SUPERCUTE.
Ser lite ut som en gammal stoppad nalle från typ 40-talet som har älskats MYCKET av flera barn.
Kanske inte låter så lockande, men det är en fjunig , gullig liten mysse.
Om inte den går att sälja...
Då vet inte jag.
Nu vill jag få tag i ett vitt sånt här garn också, kommer bli ännu sötare, PLUS...
Att jag behöver en bebis att fota nu!

Och så har jag fått ett JÄTTEFINT tyg, men det får jag visa lite senare för nu måste jag hoppa i duschen.
Dagen väntar, och jag har suttit i telefonen med bästisen sen jag kom hem från jobbet.
Har lite att fixa med, vi ses senare!
Då har jag säkert virkat någe nytt 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0