Gett upp...

Jag har fått ge upp med fluff-babymössan för ikväll, jag kan inte virka vidare.
Min arbetslampa i vardagsrummet är SÅ kass så att mina ögon gett upp!

Den är för svag och jag får inte sätta i högre watt i den än det jag har, så jag bara måste köpa mig en ny.
Inte undra på att mina ögon är rödsprängda och irriterade varje gång jag handarbetat med "hjälp" av den.
Jag ser ut som en gammal fyllekärring helt enkelt, så fort jag pysslat kvällstid.
Nej, bort med den och så får jag leta upp någon prisvärd lampa som tål 60 watt, denna gör mig blind!
 
Annars tror jag att den nya babymössan kan bli jättesöt.
Garnet är precis perfekt fluffigt ser det ut som, gulligt fluffigt.
Kan knappt vänta tills imorgon, här ska det testas, improviseras och lekas 
Tror till och med att den där gröna mössan jag gjorde häromdagen kanske KAN bli en grodmössa dessutom...
Jag har en liten ny plan för den imorgon.
Nu ska jag se "Project Runway" igen, pausen är slut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0