God morgon medlevare...

God morgon medlevare!
Det ser ut som om Obama har vunnit och fortsätter att vara USA´s president.
Det var välan för väl.
Inte för att jag är så insatt i amerikansk politik, men ren magkänsla och det lilla jag vet...
Gör att jag är glad för USA´s folk idag.
Obama känns mer medmänsklig än Mitt Romney.
 
 
Annars trodde jag att jag skulle dö när mobilalarmet ringde imorse.
Jag har sovit som en stock, somnade i bra tid, och ÄNDÅ...
Är jag så trött så jag smäller av.
Kan kanske höra ihop med att näsan börjat rinna...?
Jag har blivit smått förkyld, inte någe våldsamt, men jag gissar att det är därför jag är extra seg.
Bara att bita i det sura äpplet och gilla läget.
Alltid är det nå´t!
 
Inte orkade jag virka igår heller, så jag har inget att visa upp.
Jag var för trött.
Jag kröp ner i sängen och kollade det jag missat på tv och såg att jag dessutom vunnit...
 
 

... detta OÖPPNADE mönster från 70-talet på Tradera!
För noll och ingenting dessutom.
"Tjohooo", sa jag!
Passade även på att lägga bud på...
 
 
... detta mönster när jag ändå var inne och kollade på Tradera.
70-tal även där, men jag 
älskar ju 70-tal och tycker att i rätt tyg, blir det aldrig omodernt.
Bara en sak som vanligt...
Jag måste hinna med allt 
Och nu måste jag hinna med att duscha, vi ses imorgon när jag kommit hen från jobbet.
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0