Kung Zlatan...

Jag såg inte fotbollen igår för jag gillar inte fotboll eller sport på tv...
Men jag såg Zlatans mål på nyheterna idag.
 
 
Jag får väl lov att ställla mig i hyllningskören och utbrista:
KUNG ZLATAN!
Hur tusan gjorde han det där, vad är han gjord av, han måste väl ändå vara störst på jorden nu i alla fall...?
Ja, jag vet att det sägs att det finns andra som är bättre...
Men det har jag faktiskt svårt att tro.
 
Igår visade han vart skåpet skulle stå och gjorde ALLA mål i landslaget.
Om dom andra är kass som f-n, eller om det är Zlatan som är bäst som f-n.
Ja, inte vet inte jag, men jag tycker nog att det verkar som om han är den som bär upp hela det manliga landslaget.
"Heja Zlatan!"
 
Så vaknade jag här när alarmet ringde klockan 06.00 pip...
Fy fan.
Fy faaaaaan så trött jag är.
Märks mycket väl att jag inte fått den vila jag behövt, jag kommer behöva dricka en jäkla massa kaffe idag, den saken är solklar!
 
Ja, det kommer bli två tuffa mornar till säkert, imorgon (eftersom jag är vaken sent när jag är på jobbet) och sen upp på lördag morgon och ta båten 07.05.
Vad är det för skittid dom kör på en lördag?
Kunde det inte ha varit 08 eller ännu hellre 09 och någon tur på eftermiddagen?
Nej, tydligen inte, på lördagen är det ENDAST 07.05 som gäller.
Jag får väl sova på båten antar jag!
Nu ska jag hoppa i duschen och GÅ till jobbet med cykeln, så jag får lite luft så jag piggnar till...
Det lär behövas idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0