Storsnood/halsduk klar...

Sitter och ser en surf-dokumentär och blir lite avis.
Så soligt, så vamt, så härligt det ser ut där på Hawaii.
Här...
Not så soligt och härligt.
Min strandväska står packad och klar på sin plats i hallen ihop med jobbväskan.
Kanske läge att ta bort den nu för säsongen, eller?
Ja, den ska bort så fort jag sett klart detta.
 
Så till "storsnooden" som är klar...
 
Jag är nöjd, mönstret är "mitt eget", baserat på ett grundmönster då såklart, men det är ju ALL virkning, så detta är mitt egetskapade mönster.
Framsidan av snooden/halsduken, den delen som ser lite stickad ut...
Snooden på håll...
 
Och så baksidan, där ser man att mönstret blir ett helt annat och man ser mer dom virkade stolparna...
 
 
 
Ja, och som vanligt är jag nöjd 
Den blev inte bara snyggm den blev varm och gosig också!
Tack för nu, vi ses senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0