Dom såg så lyckliga ut...

Så var jag tillbaka ur askan och in i elden!
Ja, för det blir ingen vila idag heller, vi måste veckostäda.
Och JAG måste städa mest idag för att sambon har ju sin lilla skada, men han slipper inte undan ändå...
Han får städa litegrann.
Och sen jobbar jag imorgon igen, har bytt med en arbetskompis som behövde byta.
 
Ja...
Och så ville Chifen se "Körslaget" igårkvälls, så då såg vi det naturligtvis.
Men jag kunde inte låta bli, jag var tvungen att läsa upp Jenny Perssons krönika som jag läst på morgonen, och sen gick det INTE att se det obejktivt på programmet överhuvudtaget!
Vi satt och fnissade i mjugg åt ALLA körerna och deras töntiga:
"Ååååååh, vi är såna bästisar hela bunten!" samt " Ååååååh, vad vi bara äääääälskar dom här låtarna som ni bestämmer att vi skulle sjunga!" och även "Ååååååååh, vad det är kul att sjunga och spexa ihop!"
Dom såg så lyckliga ut, whohoooo-yeah liksom...

 


Jag:
Kanske man borde börja sjunga i kör, man verkar ju bli så genuint lycklig och glad av det...?
Chifen:
Fnys.
Jag:
Hahaha, ja, men det skulle väl JAG behöva, lite positivitet?
Chifen:
Du har väl så det räcker...?
 
Hihihi, sen såg vi på dom där små gröna godisgrodorna och även dom andra överspelande körerna som studsade runt och var så himla lyckliga.
Superduperhappyhappylyckliga-i-alla-sina-dar!
Har inte en aning om vem som åkte ut för så långt såg vi inte, så dom små gröna grodorna får lämnas åt sitt öde och jag bryr mig inte.
Bitterfittan har talat 
 
Ja, men nu ska Bitterfittan ta tag i lite hemmasysslor och försöka att inte vara så bitter och sur på alla glada laxar...
I alla fall i några timmar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0