Har barnasinnet och hjärncellerna i behåll...

Så gick vi ut och gick stadsrundan i VÄRME och sol...
 
 
 
SOOOOL, då är Österholmskan GLAD!!!
 
 
 
Bara det att när vi kom från östergravar och ner i nordergravar...
Då försvann solen.
Men vi knatade på, fast det blev inget "ligga på stranden och njuta" då direkt.
 
 
 
 
 


Vart är den lilla vovven?
Jo, i mitten av bilden som den minsta lilla vit/svarta fläcken ever...
 
 
 
 
Så började det typ skvätta lite på sista delen av promenaden och nu lyser solen igen!
Lagom när jag landat i soffan igen 
Fast imorgon ska vi utflykta, så då får jag väl min sol-kvot påfylld ändå hoppas jag.
Och nu ska jag typ VILA.
Sambon får fixa fredags-tacosen, och jag ska äta och sedan gå in i matkoma och se "X-Faktor".
Kanske äta lite GODIS också, det är ju fredag för fan!
Andra vuxna tar ett glas vin och varvar ner...
Jag äter godis istället, har barnasinnet kvar och hjärncellerna (dom FÅ jag har ;) i behåll! 
Vi ses lite senare om jag har något vettigt att komma med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0