Heja Miss Li...

Så har vi sett premiären av "Så mycket bättre" och jag satt som på nålar nästan på direkten...
 

Tyckte Pugh verkade bli "påttig" lite VÄL tidigt på dagen.
( Påttig, s
om min mamma så lite finkänsligt skulle ha sagt, vad jag själv skulle vilja säga...
Skriver jag inte!)
Den där sangrian verkade få fart på "sludderlökarna" lite väl fort så att säga, jag blev lite lätt orolig att han skulle dricka och bli onykter för tidigt på dagen.
Eller har han inte haft en hjärntumör eller stroke för några år sedan...?
Kanske det beror på det?
Kommer inte ihåg om det var han eller någon annan svensk sångare som råkade ut för det-
Kanske det var BÅDE och???
Men hursom...
Han klarade sig ända fram tills Sylvia hann sjunga sin version av hans "Små lätta moln".
OCH...
Jag tyckte i vanlig ordning att programmet var väldigt bra!

Miss Li, var kvällens BÄSTA överraskning och hon gjorde sin/Pughs låt bäst.
Hon var helt enkelt skitbra.
I alla fall tyckte jag det.
Jag tror hon kommer bli en höjdare den här serieomgången.

Uggla var roligast, gulligast och mest ungdomlig.
Sprallig och orkade spela pingis med ungdomarna, WORD Uggla, typ.

Olle Ljunström var Olle Ljungström i högform.
Alltså han lät som den ungdomliga Olle, men såg ut som...
Ja, Olle har levt hårt, det vet väl alla.
Olle var så vacker när man var ung och jag var kär i Olle på den tiden...
 
 
Men Olle LÄT som Olle ikväll och det var både kul och rörande.
 
Sylvia...
Ja, gängets diva och drottning skulle jag vilja påstå.
"Darin lille vän, kan du bära upp mina väskor till rummet", "Jaha, ska vi smida i en smedja, nä, då blir jag ju svart av sot i ansiktet, det går ju inte om jag ska uppträda ikväll...", ja, och lite på det temat.
Hon har dessutom haft en väldigt bra plastikkirurg.
 

Kanske man skulle maila och fråga vem hon anlitat...? )
Hon är väl NÄSTAN i ålder med morsan, men ser ut att vara jämngammal med mig.
Fast typ SNYGGARE än mig!!!!
Parant tant och himla slät för sin ålder.
 
Darin...
Kvällens andra överraskning, och kom tvåa på min "Bäst-lista".
Tyckte han gjorde en jättebra, poppig tolkning av sin Pugh-låt.
 
 
Dessutom lyckas han alltid locka fram mamman i mig, man vill alltid adoptera den lille killen och ta med honom hem.
Ungefär som hans look alike Alf från yttre rymden, man vill bara ta hand om dom och laga husmanskost så dom blir mätta och belåtna...
 

Så verkar han väääääldigt snäll och gullig han också.
 
Maja i "The Sounds", hm ja...
Kaxig!
"STAKE" sa Pugh, jag håller med.
En kaxig brud med stake.
Men hennes tolkning lämnade mig rätt oberörd faktiskt, men hon var himla snygg och FRÄSIG i alla fall 
 
Ikväll har jag unnat mig att vara vaken lite längre även om jag ska jobba imorgon.
Men man ska ju vrida tillbaka klockan inatt...
Så då har jag sett "Skavlan" på SvtPlay och nu...
Ska jag sova.
Vi ses imorgon innan jobbet, tjing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0