KALLT!!!!

Idag...
 
 
Behöver man polarkostym och draghundar när man ska ta sig till jobbet!
Jag har vaknat flera gånger pga av stormen ute och blåsten, och när jag gick ut för att hämta tidningen blev jag rejält varse om att det var jättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättekallt!
Och just nu sitter jag med en tjock sticketröja UNDER morgonrocken, för det blåser rätt igenom huset.
Sommaren...
Kom tillbaka är du snäll.
 
Det ser ut att bli sol dock, men då blir det väl å andra sidan kallare i luften också.
Men sol...
Alltid nå´t.
 
Hunden ville dock INTE gå utanför dörren och kissa/bajsa förut.
Och jag mitt nöt som spolade av undersidan på hennes lilla "vinterrock" igår efter promenaden, glömde lägga den på elementet, alltså har den inte torkat.
Måste BUMS göras, annars lär väl hunden knipa hela dagen och vägra gå ut 
 
Inte har jag tvättat min vinterjacka heller.
Nej, det har ju varit så himla varmt så länge nu, så jag har inte tänkt på att göra det.
Det var ju dumt...
Men då vet jag vad jag ska komma ihåg att göra imorgon i alla fall.
Och nu är det dags för duschen...
Burr och usch, vi ses imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0