Som grädden på moset...

Och som grädden på moset kommer jag ner i tvättstugan där sambon satt in en tvättmaskin innan han stack i morse, med vittvätt.
Som han även lagt i små ljusblå örngott i.
Jepp, han har lagt ljusblå örngott i en vitvätt och kört det i 60 grader.
 
Och ÄVEN då stoppat i min vit/blå randiga trikåklänning från MONKI, som jag köpte för dyra 500 kronor i våras.
Vilket jag uttryckligen sa igår, att "Du får inte stoppa några av mina kläder i vittvättarna med lakan och underkläder!"
Men det glömde han visst.
 
Så nu har jag en dyr fd favoritklänning som är svagt LJUSBLÅ!!!!!
 
FINT!
Jag är så jävla GLAD idag.
Jävligt glad.
Dessutom har jag suttit i jobbrelaterade samtal ända fram tills nu...
Så NU...
Ska jag städa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0