Störd och demonisk...

OMG!
Var det fler än jag som satt med STORA skämskudden och såg sista avsnittet av "Svenska Hollywoodfruar" igår?
Alltså...
Jag ville krypa ur mitt eget skinn å Gunilla Perssons vägnar, hon är verkligen inte riktigt klok!
 
 

Hon är helt galen.
Tokgalen.
Störd.
Hon är demonisk, saknar självbehärskning och s
aknar verklighetsuppfattning.
Bara det att hon har rätt i en sak:
Hon ÄR seriens stora stjärna!

Ja, hon slår dom andra fruarna med råga, dom är så jäkla tråkiga så man skulle gäspa sig igenom ett helt program om det bara var fokus på dom.
Hur kul är det att se Maria och Mindy springa runt och jaga sina ouppfostrade små hundar, eller Maria byta plats på lampor i huset, Isabell åka runt med sin assistent i bil, eller Margareta pussa på sin gamle gubbe...?
Inte speciellt.

Men så kommer Gunilla farandes, den galna satmaran med kvasten i hand, katten i släptåg (samt dottern och morsan) och häxhatten på svaj.
Och problemet är, hon har ju blivit som en magnet, man bara måste se vilka utbrott och galna uttalanden och åsikter hon bjuder på i varje program.
Jag vill inte se skiten, ändå måste jag.
Go figure.
Det får väl en själv att kännas som en TOPPENMAMMA samt en underbar människa överhuvudtaget...
Tack Gunilla för det 
 
Jag har ont i nacken.
Jag har haft omotiverat ont sen helgen, och inte blir det bättre eller lägger av.
Jag tar det lugnt, jag har ont ändå.
Jag börjar tappa humöret och närmar mig NÄSTA Gunilla-status...
Inte riktigt men NÄSTAN. 
 
Idag ska jag fixa en lunch här och så ska en mycket gammal kär vän komma på besök!
Vi ska sitta och prata igenom dom senaste åren i våra liv...
Och se om dom stämmer som dom brukar göra!
Vi ses senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0