Vad som höll mig vaken...

Uppe och det är kolmörkt ute.
Det regnar inte just nu, men det ska tydligen regna hela dagen, fy...
Fast det är varmt ute i alla fall kände jag när jag var ute och hämtade tidningen.
Det blir jobb idag, alltså är jag uppe i ottan.
 
Jag är INTE pigg.
Jag hamnade i mönsterletande på nätet och hittade två mönster jag vill ha av Anna Sui.
Ska kolla med tygaffären vid kolonilotterna på Öster om dom fortfarande finns.
För det ena mönstret som jag hittade, skulle passa till det här...
 
 
... tyget.
Och mönstret jag vill ha ser ut så här...


... och då är det klänningen till vänster på bilden jag älskar, fast kanske inte i just det tyget.
Men jag hittade bilder på samma klänning som en annan tjej sytt till sig själv...
 
 
 
Ja, så lite sånt höll jag på med igår.
Livsfarligt, man kan aldrigt sluta när man väl börjat, det är som knark.
Och tiden bara rinner iväg, tills det blir väldigt sent, och man lägger av...
Men hjärnan fortsätter.
Snark.
Men jag bryggde extra starkt kaffe, så snart är jag på banan igen.
"Hepp!"
Nu ska jag hoppa i duschen, jag ville bara att ni skulle veta vad som höll mig vaken igårkvälls 

Vi ses.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0