Alla degar i hushållet...

Dagen den går, och jag med den.
Jag bara vilar, det är nog bäst.
Jag är glad att klockan redan är 16.30 och att dagen gått relativt fort, nu är det snart läggdags och sen ny morgon igen.
Surar lite för att jag inte kan gå på fest, tycker att det känns orättvist på något sätt.
 
Jag ser på tv-program efter tv-program, kollar datorn och bara försöker att slappna av.
Inte mycket som händer typ, alla degar i hushållet, regnet regnar på utomhus.
Jag bestämde mig för att inte gå ut och gå idag, jag får se hur jag gör imorgon.

Morsan var uppe med sin kamera och jag kopierade lite kort från tre år tillbaka bl.a...
 
 

 
 
Jag och min allra, allra bästa vän och granne som liten Rickard...
 
 
 
... och en massa andra bilder typ.
Mamma har fotat 300 bilder på 3 år...
Jag fotar 300 bilder på EN fest.
Bara så ni har något att förhålla er till hur flitigt jag är med kameran jämnfört med mamma 
 
Så...
Nu är jag färdig med mitt totalt meningslösa inlägg.
Vi ses säkert senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0