Höstmys...

Hemma igen!
Morsan och jag har varit och handlat, det gjorde inte underverk för nacken det heller.
Men jag har inte haft något val, det behövdes mat till hunden, halm till kaninen, mat till mig och sonen som kommer hit idag för hans pappa ska bort samt en ny halogenlampa till min handarbetslampa.
Det tog en timme, men nu är jag klar, så nu blir det vila.
Bara att glo på tv och sitta med armarna i kors!

Just nu sitter jag och ser presskonferansen med Martin Schibbye och Johan Persson.
Väldigt känslomässigt.

Ute blåser det och ösregnar.
Här inne har jag tänt lampor och levande ljus, känns lite mysigt ändå.

Ja, så länge man får stanna inne och slipper gå ut, tycker jag sånt här väder är mysigt.
Nu ska jag brygga kaffe och ta mig en lunchmacka.
Vi ses lite senare.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0