Inrutat var ordet för dagen...

Snacka om att jag var trött igårkvälls.
Så-ända-in-i-märgen-trött!!!
Ja, jobb, sjön och motion suger liksom.
Och trots att jag faktiskt sov ÖVER 8 timmar inatt, så var jag inte utsövd när klockan ringde, jag släpade mig upp och väckte sonen som skulle till skolan.
Två jobbdygn i helgen och en stranddag med mycket bad i vågor tog ut sin rätt!
Med det rätta.
Fast nu har jag faktiskt fått upp ångan, så NU är jag inte lika trött 
Lite mer kaffe så är man definitivit fit for fight.

Jag har lite att göra idag...
Jag måste sticka över lite snabbt till ÖB när det öppnar, och så ska jag vara lite barnvakt på eftermiddagen.
Jag ska hantverka.
Gå hundpromenad.
Herregud, ibland känns mitt liv SÅ inrutat, fast inrutat på ett BRA sätt iofs.
Ja, jag ska inte klaga.
Så det är väl lika bra att jag kör igång, för hemmet ska ju röjas efter dom två "virvelvindarna" som har stuckit till jobb respektive skola och tvätt ska ju naturligtvis i maskinen (och locket ska läggas på brunnen)...
Inrutat var ordet för dagen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0