Mönster-synka...

Så var vi hemma igen.
Kalaset var trevligt och vi fick GOTT fika!
Innan så var jag och Milou ute och gick i nästan 2 timmar, det blev sol och vi gick halva promenaden svettpromenad och halva strospromenad.
Så hann jag sy lite och fålla lite innan vi kom iväg på fikat.
 
Annars så hittade jag dessa bilder...
 
 
... på klänningar jag skulle vilja sy.
Modeller jag faktist NÄSTAN har, men inte tyger som matchar.
Och något jag ska öva på är...
 
 
... mönsterpassning i tyget.
Som typ i klänningen till höger tex här, enkel modell, men med läckert tyg som mönster-synkats.
Hm, ja mer tyg går ju åt då förstås, men det blir så snyggt.
Och nu ska jag fortsätta sy, vi ses senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0