The woman in black...

Vi har sett...


Och 30 minuter in i filmen var jag tvungen att hämta en filt att gömma mig bakom/under, detta trots att jag hade sonen brevid mig i soffan.
Ungefär vid samma tidpunkt sa sonen, som fram tills dess faktiskt lite kaxigt nästan pratat sönder filmen:
"Nä, nu går jag in i mitt VÄLDIGT UPPLYSTA sovrum och spelar FIFA eller något!!!"
Han skrek även från sitt rum:
"Skruva ner ljudet på tv´n!!!"
Och så pallade inte han mer så att säga, och det var knappt så att jag gjorde heller, men jag och sambon såg vidare och inte skruvade vi ner ljudet heller...



Ja, nä, det var en riktig "skita-på-sig-spökfilm" skulle man kunna beskriva den som.
Väldigt bra, och jag ångrar att jag inte såg den på bio, för det hade den varit värd.
Jag var på väg men det blev aldrig av, vilket var synd så här i efterskott.
Den hade gjort sig ännu bättre i en mörk biosalong med ashögt surroudljud 

Det var en riktigt bra spökfilm och den var spännande in till slutet, jag ger den faktiskt...
    - tummar av 5 möjliga.
Jag blev smått överraskad, jag trodde inte den skulle vara så bra som alla sa.
Så hyr den, släck varenda lampa i huset eller lägenheten, tänd levande ljus, gräv ner er bakom en filt och kanske med en kudde också i soffan, och sen...
Njut på.
Nu ser jag och sambon Robin Williams stand up-show på "Comedy central", måste hänga med.
Vi ses imorgon.
 



Kände så här 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0