Bomber i Boston...

Uppe sen 06.30 och har ont i nacken.
Har sovit dåligt pga av det, men det är ingen fara på taket för jag vet ju att det är för att jag har "kvinnoveckan" och hormonerna är i botten pga det.
Jag känner att det är "okej" fastän jag har ont.
 
Morgon-tv domineras av bomdexplosionerna i Boston igår.
Jag såg det redan igårkvälls och jag förstår inte varför andra människor vill skada sina medmänniskor på detta sätt.
Döda och lemlästa.
 
Där har dom en folkfest i Boston som det faktiskt ÄR vid ett sportevenemang, och alla är intet ont anande och man är där att kolla in och heja på sin man, fru, sambo, släkting, vän eller bara kolla på evenemanget i största allmänhet.
Och så smäller någon galning av två bomber för att skada och döda.
Avskyvärt.
 
 
Min dag kommer starta nu med dammsugning, jag har redan kört undanplocket och tvättmaskin, och så väntar jag på att solen ska komma fram ordentligt innan jag och Milousan ger oss ut på långpromenad.
Alltså kör jag hushållsgörat FÖRST, sen utetid och sen systuga.

Idag kör jag igång med bästisens gräddvita fleecekofta, och det är så skönt att ha ork igen och inte bara behöva sitta och hänga framför dumburken och glo!!!! 

Vi ses lite senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0