Femton dagar ledigt...

Så var jag hemma igen och nu...
Väntar 15 dagars LEDIGHET!
Jepp, här blir det lite uttag av "komp" och en semesterdag, och det räcker i hela 15 dagar.
Lite "försemester" inför sommarsemestern skulle man ju kunna säga 
 
Ska faktiskt bli skönt att vara ledig så här länge nu UTAN att vara SJUK, snorig eller dålig.
(peppar, peppar) 
Känner mig pigg och rask för första gången på månader det här året.
Blodtrycket till trots, för det är ännu lite svajigt, men inte lika jobbigt som precis efter jag varit sjuk.
Jag tror det är på rätt väg det också.
Ska bli skönt att orka göra lite faktiskt!

Jaha, så vad ska man hitta på då da...?
Jo, typ sy, hantverka, gå långpromenader med hunden (det vanliga då med andra ord...), umgås med vänner som jag inte hunnit med eller orkat pga det jävligt långa "sjukeriet", gå på fest och lite annat smått och gott ska jag väl kunna hitta på.
 
Cyklade hem i strålande solsken, så ni behöver väl inte gissa vad jag ska göra idag:
Utetid!
Ja, det blir nog en hel del sol och luft idag, känner att det ligger nära till hands eftersom det ska bli dåligt väder imorgon.
Nu tänker jag inte sitta här och hänga, måste ringa några samtal och sen:
UT I SOLEN!
Vi ses senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0