Frisk luft will do it´s magic...

God morgon...
Ja, så var det morgon igen och solen skiner även den idag igen.
 
Jag har sovit som en kratta och känner mig som 190 år, typiskt att man då ska sova dåligt när man ska gå och jobba.
Jag är med andra ord jättetrött, men som vanligt kommer man väl vakna till liv när man sticker till jobbet.
Frisk luft will do it´s magic 
 
Jag såg på nyheterna att Gotland kommer få dom högsta temperaturerna i landet idag, 15-16 grader till och med.
Men så gick jag in på Yr.se och såg DERAS prognos, den var inte lika optimistisk, den visade 10-11 grader.
Jag tror att jag tror mer på Yr´s prognos mer än Tv4 och Svt och tar min vinterjacka.

Ja, det var väl allt för nu, jag ska hoppa i duschen och piffa, vi ses imorgon och då blir det hantverk för hela slanten!
För då ska det ju regna...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0