Jag tar alla valparna, tack...

Madde 42 och morsan 73 sitter och språkar om hur orkeslösa vi är...
JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ DET HÄR!!!!!!
Ja, det har ni väl hört nu, alldeles för mycket.
 
Så till fejan idag, Milous uppfödare har lagt upp en bild på dom 3 veckor gamla, nya valparna Milou´s mamma har fått...
 
 
Jag tar ALLA valparna, tack.
Gud, man blir ju så valpsjuk så det är inte klokt.
 
Igår såg jag en så frän bild på en cavve som satt nedanför sin husse som åt ostbågar och tiggde.
Jag var tvungen att göra min egen version...
 
 
Bara det att min version har kellogs istället, för både Milou och Leo älskar ju flingor 
Milou fick till samma "crazy"-look på ögonen som orginalhunden hade, dvs väldig utstående och "ge-mig-ge-mig-ge-mig-ge-mig-ge-mig"-look.
 
Hon fick även till den lite mildare "Pliiiis...?"
 
 
Super-pliiiiiiiiis...?
 
 
Mega-super-pliiiiiiiiiiiis...?

 
Annars kan man ju ta till den eminenta "Säl-looken" som också är en säljande look.
Fälla ner öronen mot huvudet till max så dom blir superplatta, plira lite oroligt samt bedjande med ögonen ( Himla svår kombination )...
 
 
Så var fotostunden över och jag ställde ifrån mig flingskålen på bordet, och vad hände då?
Nära...
 
 
... närmare...
 
 
... och UPP...
 
 
Kolla in den koncentrerade blicken, hon släpper inte fokus för en sekund, JAG finns inte ens där med kameran 
Och så fick jag en finbild på Milou också...
 
 
Vi gick den lilla rutten jag bestämt i förväg och kände att det var rätt lagom.
Vi träffade två hundägare som tyckte Milou var/är en SÅ söt VALP.
Herregud, hon måtte vara väldigt liten alltså.
Har hon tur så håller valp-looken i sig hela livet 
 
Sen har jag bara suttit och vilat lite, pratat med Syster J, hon höll med mig att jag skulle stanna hemma längre OM jag inte kände mig bättre i slutet av veckan.
Och nu ser jag på tv.
Men jag är så matt att jag faktiskt inte orkar mer.
Nu ska jag äta lunch, kanske jag blir piggare då.
Vi ses senare!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0