Jag tror huvudet ska sprängas...

Läget är  detsamma...
Febern (39.5) har inte gått ner ett smack och jag sover bort mitt tredje dygn.
Inte kul.
Jag har sådan huvudvärk så jag tror huvudet ska sprängas, jag mår illa och får inte i mig någon mat.
Tur man åt rejält av buffén i lördags, då står man sig ju några dagar...
(Höhöhö)
Ja, jättekul.

Orkar inte ens se på tv, bara ligger och stirrar rätt ut i luften om jag är vaken.
 
Jag är till och med så dålig så jag orkar inte åka till läkaren.
Jag orkar inte hålla mig upprätt mer än några minuter i taget.
Tänk om jag fått influensan eller nå´t????

Detta skrivs medans jag ligger ner, pekfingervalsen och nu orkar jag inte mer.
Jag hoppas det känns bättre imorgon, vi ses då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0