Kommer jobba imorgon...

God morgon!
Här har jag kommit upp och bestämt att jag går till jobbet imorgon trots allt.
Läget är NOG/känns ganska oförändrat, men jag har ändå tagit beslutet att gå.
Jag ska ta det lugnt idag också, och så hoppas vi att det går bra i helgen.
Och gör det inte det...
Då blir jag väl sjuk igen, värre än så kan det ju inte bli.
 
Jag tänker börja dagen med en liten promenad med Milou.
Med betoningen på liten, så vi får lite frisk luft.
 
Imorse vaknade jag av att sopmaskinen gick här utanför!!!
Nu har dom "vattnat" och sopat ihop lite grus i mitten av vägen.
Får vi väl se när dom sopar upp det också.
Problemet är väl att dom måste/brukar sopa flera gånger innan det slutar damma...
Men det är skönt att dom börjat här i alla fall så jag ska fan inte klaga nu när dom äntligen fått fart här!
 
 
Vad som sker resten av dagen vet jag inte, jag har inte en direkt plan.
Och det är väl bäst det, så här min sista "vilodag" innan arbete.
Vi får väl se vad jag orkar med, NU ska jag i alla fall bädda sängen och vattna lite blommor!
Vi ses senare.
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0