Livet på en pinne...

Det blev vila hela dagen idag för att inte paja nacken ytterligare.
Milou fick vara ute i trädgården och gnaga på en pinne istället för promenad...

 
 
 
 
 
 
 
 
Vattenpaus!!!
Nähe, fick jag inte dricka det där sunkiga vattnet?
 
 
Jaha...
Skulle du fota blommorna i gräsmattan?
Jamen då går jag precis framför kameran...
 
 
 
 
Ja, det var väl mer eller mindre min dag!
Har som sagt inte gjort ett smack, och nacken känns väl "sisådär" men det kommer paja rejält imorgon igen, det är jag fullt medveten om.
Båtresa, bagage, släpa, jaja, det blir vad det blir, det är bara att bita ihop och hoppas att det inte blir för jobbigt nu när jag skall upp och känna på lite storstadspuls igen. 
 
Hinner jag så bloggar jag innan avfärd imorgon och har jag tur får jag låna dator av Klokboken och blogga om äventyret i Stockholm.
Tygleteri lär det bli och en hel del annat också.
Vi ses imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0