Man ska inte söka på symtom på nätet, sa VIS AV ERFARENHET...

Uppe med nöd och näppe idag...
Hunden väckte mig, förmodligen när sambon kom hem från jobbet, med att skälla.

Sen blev det någon form av sömndvala tills klockan ringde vid 06.
Jag såg på tv lite för länge igår, jag brukar se en serie som heter "Suits" som går sent på lördagar.
Och nu går det ännu senare än förut för det är någon deckare innan, då har "Suits" flyttats fram till 23.00.
Jag såg det igår och klockan var alltså närmare 24 innan jag släckte.
Har fått för lite sömn.
 
Men så när jag kom ut i köket och såg sole ntitta fram i Öster, då kändes det lite bättre.
Jag älskar att komma ut i köket på morgonen och se ljuset, det höjer humöret.
 
Så ska man nog HELST INTE söka på nätet efter orsak och verkan, nope, det ska man inte.
Jag gick in och sökte på "lågt blodtryck" igår, och fick en massa förslag som viktminskning, medicinpåverkan, diarré, vätskebrist och PARKINSON!?
Ja, jag såg inte ens det där med att "det inte är så farligt egentligen med lågt blodtryck" utan bara Parkinson.
Och tyckte att alla symtom stämde.

Resonemanget där jag sa emot mig själv att jag inte haft dom här symtomen så länge...
Det lyssnade knappt hjärnan på.
 
Jag såg bara ordet "Parkinson"!
Och naturligtvis vet jag att jag ( förmodligen ) inte har Parkinson, men varför gick jag in och sökte på det där...?
Så dumt.
 
Man ska inte söka på symtom på nätet, sa VIS AV ERFARENHET, för då har man tillslut Parkinson, spetälska, lungcancer, gikt, tarmcancer, starr, vaxpropp, blindtarmen, mask i magen, skabb, löss, höftproblem, meniskskada, tennisarm, Alzheimer och HELST allt på en och samma gång!

Nu ska hon som inte har Parkinson utan bara lågt blodtryck hoppa i duschen och sen gå till jobbet.
Vi ses imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0